BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 24 May 2009

HUJAN



Bermula secara underground,dan sekatang berkat usaha diorang maka sekarang dah jadi artis, dah popular dah menang award dan macam2 lagi lah…yang paling best nak buat performances kat England yang ditaja oleh pelajar2 Malaysia (di sana klu xsilap)…hehehe.
Noh(vokalis), Dimas (bass), AG (guitar), Ambobzeela (drum).


Kotak Hati
Hujan

tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu

terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

berbaring renung kita ke bulan
lagu yang ku tulis ku nyanyikan
lagu cinta tentang kita berdua
yang kan kita kenangi hingga tiba masa

terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

mimpi mimpi
yang tak kembali
aku janji
janji takkan pergi

tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu

terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

mimpi mimpi
yang tak kembali
aku janji
janji takkan pergi

0 comments: